Swiss House Restaurant
Pattaya
Gevestigd in de Soi Diamond-locatie. De Zwitserse eigenaar en zijn charmante Thaise vrouw hebben een onberispelijk Zwitsers stijlrestaurant gecreëerd met al de bijbehorende sfeer.
Andy, de eigenaar, opende het etablissement in 1999. Het feit dat het restaurant al meer dan 12 jaar bestaat, onderstreept de welverdiende reputatie voor schone, eenvoudige en smaakvolle gerechten.
De prijzen zijn zeer redelijk, zoals te zien is op het bijgevoegde menu.
De service is voortreffelijk. Het personeel is netjes en serveren je bestelling in de juiste volgorde, en spreken allemaal Engels.
Dit eetadres valt onder de noemer ‘verborgen parel’, omdat het iets buiten de hoofdstraten ligt. Toch geloven wij dat zodra je de ‘Zwitserse’ eetervaring hebt meegemaakt, je keer op keer zult terugkeren.
Steak Tartar en Kaas Dumplings worden ten zeerste aanbevolen.
Er wordt ook Thaise keuken geserveerd.